duminică, 9 august 2015

Psihologia de zi cu zi

"Informatia este putere", am auzit... Dar energia? Dar algoritmii? Dar psihologia care cuprinde in ea o parte din aceste elemente? Putem actiona inainte de a gandi? :D Intreb si eu... Poate se mai intampla... Asa ca un reflex dobandit in ani de evolutie...Daca inainte sa actionam, gandim, simtim, procesam dezordonat, oare si actiunile noastre vor fi la fel sau inverse, ordonate, limpede ca apa de cristal a unui lac din munti...

Mi-am pus aceste intrebari, pentru ca noul trend de dezvoltare personala, trece prin studiul psihologiei umane. Nu ca ea in sine, domeniul psihologiei ar fi ceva nou, dar precuparile omului modern ajung si in aceasta sfera, in dorinta de a gasi solutii la problemele cu care se confrunta si care nu sunt putine. Ritmul accelerat al vietii de zi cu zi ne impune eficienta, rapiditate, organizare, cel putin aceste calitati pentru a duce la bun sfarsit diverse actiuni zilnice.
Blogul lui Lori - Psihologia de zi cu zi - ne introduce in aceasta lume a transformarii interioare, a observarii proprii, pentru a gasi diverse raspunsuri, pentru a vedea intr-o lumina noua, ceea ce poate pana mai ieri ni se parea vechi, de aruncat, neinteresant...



Iata cum ni se descopera in paginile scrierilor ei:

"Am învățat de-a lungul experiențelor trăite că psihologia este o meserie pe viață, un destin profesional , un gând pe care trebuie să ți-l asumi și la care contribui în fiecare zi prin fiecare om pe care realitatea ți-l aduce aproape. În ultimii anii am învățat să mă descopăr, sa calatorec spre mine si spre potentialul meu. Astfel trebuie sa coboram de la creier in inima. In inima sta viata si tocmai acolo trebuie sa cautam sa traim. Drumul pe care am ales sa-l urmez este un drum al transformarii interioare , un drum ce ne determina sa ne confruntam cu propriile temeri, esecuri , neputinte si orgolii ce sunt adanc inradacinate in subconstientul nostru. Este drumul transformarii interioare catre o maturitate autentica, necesara pentru a infrunta propriile umbre launtrice ce se ridica in fata unei introspectii si a cunoasterii de sine, un drum al transformarii interioare catre o viata autentica. Te invit acum sa pasim impreuna pe drumul transformarii, pentru a trai in deplina libertate, sorbind din propriile izvoare. Sa fii o persoana pe deplin centrata catre sine in drumul infloriri spirituale si a cunoasterii. Viata este a inimii! Viata poate creste numai in inima!"


De asemenea, ultimul articol pana in acest moment ne descopera diverse informatii despre Inteligenta Emotionala.
Spor la citit!

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu