luni, 29 iunie 2015

Aeromania - spectacol aviatic la Tuzla

 Cand am auzit prima data de acest eveniment,  mi-am zis ca nu am mai vazut ceva de genul, decat poate de Ziua Marinei,  cand poti sa vezi cum scafandrii sar dintr-un elicopter si cateva avioane care iti iau respiratia numai pentru ca sunt deasupra capului. Pana acum nu am vazut live, doar m-am uitat la pozele acestui eveniment de anul trecut. Sper sa ajung si eu anul acesta.
Acest eveniment are loc pe 4 iulie la Tuzla.
Sunt asigurate autobuze care merg tintit catre acest loc.

Masinile pleaca de la Gara Constanta la orele 15.00, 15.30 si 16.00, iar orele de întoarcere sunt 20.00, 20.30 si 21.00.  Autobuzele care merg spre Aeroportul Tuzla sunt marcate cu afise "Aeromania" si inscriptia "CURSA SPECIALA".


Vor avea loc concerte cu Mihai Margineanu, TAXI, Desant si The R.O.C.K, veti putea vizita expozitia statica de avioane si masini de epoca.
Puteti sa va conectati la eveniment urmarind pagina evenimentului sau a aeroportului Tuzla.
Intrarea este gratuita.


0 comentarii :

Trimiteți un comentariu