duminică, 26 octombrie 2014

Cutite Sabatier - Oferta Carrefour

Am profitat si eu de oferta Carrefour si mi-am luat la puncte un cutit Sabatier cu reducere.

Pe eticheta acestuia scrie:

Cutit multifunctional, 13 cm

De 150 de ani, numele Sabatier, originar din orasul Thiers din Franta, este recunoscut ca simbol al calitatii, al savoir-faire-ului si al elegantei tacamurilor.
Mod de utilizare:
Produsele din gama Lion Sabatier International din otel inoxidabil pot fi spalate in masina de spalat vase, dar se recomanda spalarea manuala si uscarea imediata a acestora cu o carpa moale, pentru a evita aparitia petelor si pentru a pastra lama ascutita. Produsele trebuie ingrijite, de aceea este recomandat sa ascutiti lama din cand in cand pentru a revigora otelul si pentru a pastra lama ascutita ca in prima zi.

In cadrul acestei oferte, erau mai multe tipuri de cutite si instrumente bucatarie: cutit Paring, cutit cu zimti pentru paine,  cutit pentru friptura si dezosat, furculita pentru friptura, set de doua cutite, cutit Santoku, Satar, foarfeca de bucatarie, suport pentru cutite, tocator.

Momentan am luat urmatorul cutit.


Cutit Sabatier
Cutit Sabatier

M-am uitat pe un site de cutite Sabatier si intr-adevar au o istorie bogata, prezentata succint intr-un filmulet de mai jos.




Intregul magazin de cutite Sabatier il puteti vizita aici.

9 comentarii :

  1. ne pare f bine ca ti ai luat ..da pana la urma care e ideea?POATE VREI SA TI SPUI SI IMPRESIILE DESPRE EL NU NUMAI SA TE LAUZI CA AI CUMPARAT..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avand in vedere ca am luat un cutit multifunctional, eu il folosesc la taiat paine si curatat legume, cum de fapt era prezentat si pe pliant. Nu il folosesc la peste sau carne. Si nu pot spune ca are lama asa de ascutita incat taie un fulg in cadere. Mi se pare un cutit ok pentru ce destinatie are.

      Ștergere
  2. Buna ziua,am si eu o problema de 2 luni caut satar sabatier,am tot setul in afara de satar.cum pot face sau unde pot gasi satarul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am vazut satarul la un magazin Carrefour de cartier, numai ca eu sunt din Constanta.

      Ștergere
    2. Doamna Neli, nu stiti cumva daca in Constanta se mai gaseste cutitul multifunctional si/sau suportul ?

      Ștergere
    3. Doamna, la aceasta ora lucrurile au fost incheiate cu aceasta oferta, iar la data la care am vazut mesajul nu prea mai era mare lucru de facut...Dar am mai scris cateva cuvinte despre ce am prins pe ultima suta de metri.
      http://invatadelatoate.blogspot.ro/2015/02/cutite-sabatier-iar.html

      Ștergere
  3. Doamna Neli, nu stiti cumva daca la magazinul din Constanta se mai gaseste cutitul multifunctional si/sau suportul ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Astăzi 24.04.2015 la Carrefour-ul din Grand Arena se mai găsesc cuțite Sabatier International la prețul promoțional. Se găsește chiar și satârul pentru cei interesați.

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca pe acesta il am si eu. si mai am unul de paine si 2 de friptura. sunt foarte multumita de ele!

    RăspundețiȘtergere