joi, 25 iulie 2013

Restaurant Beirut Constanta

In ultima vreme m-am tras tare pe linte si naut, iar vizita la acest restaurant cu specific oriental mi se potriveste ca o manusa.

Mi s-a intamplat sa trec pe acolo si ziua si am luat o masa rapida impreuna cu verisoara-mea.

Noaptea, bonus, distractie: muzica si muzichie si fete dansand din buric. Datorita acestui aspect, pe acolo trec diversi afaceristi straini si marinari, cazati prin apropiere, de exemplul Hotelul Capri, de pe Bdul Mircea cel Batran.

Despre proprietatile nautului, am gasit aici cateva aspecte: Nautul
Iar despre ale lintei, aici: Lintea.

In meniul restarurantului Beirut gasim mancaruri diferite pentru gusturi diferite. Eu fiind vegetariana nu ma uit la cele cu carne. :D Ma uit preponderent la : humus, falafel, moutable, foul, fatteh, babaganuj.

Si nu in ultimul rand, sa nu le uitam pe fetele dragutele.



Cu Micky Bellydance. ;)

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu