luni, 15 iunie 2015

Ziua Internationala a Mediului

Ziua Internationala a Mediului este pe 5 iunie. Anul acesta am avut placuta surpriza sa primesc un cadou prin Agentia Creative Energy Corner si anume o sticluta Eco Tupperware si un Port Sandwich colorat.



Ziua Internationala a Mediului




Si pentru ca am primit si o provocare, am dat glas acesteia si am facut cateva poze, in care aveam grija de natura udand cativa copacei din fata casei/blocului sau din parcul din zona. Tupperware Romania organizeaza diverse concursuri pe care le puteti urmari aici.


Ziua Internationala a Mediului

Ziua Internationala a Mediului
Am aflat ca aceste flori se numesc "dimineti". Dimineata florile se deschid, iar spre dupa-amiaza se inchid. Au iesit din semintele plantate de mine anul trecut.

Si in Constanta s-a organizat Ziua Internationala a Mediului, in parculetul de la Sala Sporturilor, de catre ONG Mare Nostrum. Cei care aduceau 20 de baterii uzate erau inscrisi la tombola SNRB (Asociația Sistemul Național de Reciclare a Bateriilor) unde puteau castiga o tableta Samsung Galaxy Tab 4.

Am vizitat si "Muzeul Deseurilor" realizat de elevii constanteni.

Ziua Internationala a Mediului




Am luat si doua pliante cu informatii de genul:



Pentru mai multe informatii privind colectarea selectiva a deseurilor de baterii si acumulatori, precum si despre campania Baterel si Lumea NON-E accesati siteul SNRB si Baterel.


Mai jos putem urmari un mic video cu delfinii din Marea Neagra.











0 comentarii :

Trimiteți un comentariu