marți, 23 iunie 2015

Caravana lui Axinte la Cernavoda

Stadionul Ideal din Cernavoda a fost pregatit pentru un eveniment anume. Pe vreo doua grupuri de facebook Cernavoda, lumea se intreba pentru ce eveniment a fost pregatit acest stadion. Unii ziceau ca pentru Ziua iei romanesti, care fusese sarbatorita vineri, 19 iunie.



Dar de fapt, era Caravana lui Axinte, care ajungea in acest weekend care a trecut si la Cernavoda. Am dat search pe net sa caut programul. Nu l-am gasit. Mi-am zis ca e vreun program fantoma. :))



Cat am stat sambata, ploaia a ocolit stadionul... Mare noroc...
Erau fel de fel de comercianti, popcorn, inghetata, suc, bere, diverse carnuri, ruleta la care au castigat cativa copii niste ursi mari, tobogan mare gonflabil, pisicina cu mingi pentru copii (genul acela de minge in care trebuie sa intri) si bineinteles, scena.





La un moment dat, atentia mi-a fost atrasa de genul acesta de obiectiv de parca zici ca e tun.


Presupun ca toti au fost fericiti si multumiti, eu luandu-mi talpasita usurel, ca imi era frig nitel....




0 comentarii :

Trimiteți un comentariu