duminică, 24 august 2014

"Inspiratia Iubirii"

   Prima imagine a Mihaelei care imi vine in minte e zambinda, cu ochii inlacrimati de un soi de tainica suferinta-fericire, intr-un grup fiind, in care balonasele de lumina, curcubeele si rascolirile interioare erau la ele acasa.
Tinerete cu aspiratii intense...

   Revazand-o dupa un timp, m-a fascinat faptul ca aspiratiile ei au ramas la fel de intense si de pure in aceasta calatorie a Vietii...

    "Inspiratia Iubirii" uimeste pe trecatorul grabit al zilelor noastre, prin ochiul intors catre sine, cu rabdare, cu delicatete, dar si cu fermitate acolo unde este cazul, ridicandu-se si mergand pe Cararea care o surprinde: " e ingusta tare!"

   Una din strofele pe care le-am ales sa le scriu aici face parte din poezia "Drumul catre Soare".

"E-un dar aceasta minunata viata
In care am venit si iar voi veni,
Fiindca-s cea care mereu invata
Din toate- nu numai din bucurii!"


   Am deschis cartea la intamplare, undeva la pagina cu poeziile "Totul" si "Fiului meu". O sa le trec aici pe amandoua pentru ca nu stiu ce sa aleg.

Totul


"Traiesc acum in clipa nemuririi
Vreau mangaierea palmei tale
Si vreau iar "soarele Iubirii",
Cu limpezimi dulci ca de mare.
Iar imi doresc prea multe
Acum cand triste-s toate,
Ce-a mai ramas din ele
Sa mai primesc se poate?
Clipa ca vesnicia ca sa te am aproape,
Sa-ti vad in ochi surasul
De cer senin si bun.
Cand peste toate cele
Se asterne vantul rece
Si strigatul tacerii e mai profund acum,
E mai presus de toate ca Viata-mi 
APARTINE
Cu totul si cu toate ce am mai bun in mine."



Fiului meu


"Fiului meu - cu vrednicie,
Ma straduiesc sa-i fac in dar, 
Invataturi de omenie,
Ce nu inveti cand esti scolar.

De  cand in lume ai venit,
Mi-ai aratat ce e iubirea.
Si uite-asa neostenit, 
Invat - care imi este menirea!

Ma-ntrebi mereu de ce si cum?
Si in ce fel se-ntampla toate?
Cum ti-am raspuns mereu si-acum
Oferte - sunt nelimitate!

Degeaba - te uiti imprejur
Ca sa gasesti vina pe cine
S-arunci - ce nu iti e sejur
Si ce cureaua nu te tine!

Oglinda tu cand o privesti
Copile bun - seama o tine:
Ca ce reflacta ea - tu esti, 
Te uita dar, mereu in tine!

Ca sa iti spun cum sa traiesti,
Ar insemna sa-ti iau menirea,
Atat te rog - sa-ti amintesti,
Ca porti in suflet Nemurirea!"



   Aceasta carte a fost tiparita la Editura DANDES PRESS si a fost lansata intr-un cadru relaxat, dar plin de emotii, la Social Hub-ul Forte Life din Constanta.


0 comentarii :

Trimiteți un comentariu