marți, 7 ianuarie 2014

Set de lingurite Alessi

Initial am crezut ca promotia e pana pe 31 decembrie, dar am auzit ca mai dureaza pana pe 13 ianuarie.

Tot colindand prin supermarketul Mega Image m-am lovit si eu ca tot omul de oferta "O colectie cu stil - Alessi". Nu am fost cine stie ce entuziasmata, dar daca tot mi-a fost dat pliantul, l-am luat, impreuna cu niste cupoane de lipit pe el.

Am inteles ca daca lipesti toate cele 8 cupoane, poti sa alegi din oferta de: set desert (discount 82%) + 24,99 ron, 140 ron fara puncte, set lingurite de cafea (discount 91%) + 14,99 ron, 159 ron fara puncte, set lingurite (discount 86%) + 21,99 ron, 159 ron fara puncte, set furculite pentru desert (discount 83%) +29,99 ron, 175 ron fara puncte, set 4 tacamuri (discount 85%) + 31,99 ron, 210 ron fara puncte, set lingurite long drink (discount 86%) + 26,99 ron, 199 ron fara puncte, set tacamuri de servire (discount 84%) + 41,99 ron, 260 ron fara puncte.

Un punct/cupon bonus inseamna cumparaturi in valoare de 30 ron.

M-am uitat putin pe siteul lor sa compar preturile si mi s-a parut ca, intr-adevar, sunt niste reduceri.
Mi-am luat si eu doua seturi de lingurite si acum ma uit ce frumos sticlesc in lumina, exact ca in pliant. Momentan, nu indraznesc sa mananc din ele. :D


0 comentarii :

Trimiteți un comentariu