miercuri, 16 decembrie 2015

Constanta Blogmeet

Duminica de la ora 14, blogerii constanteni s-au intalnit in Club Doors.



 Am aflat despre aceasta intalnire cu o zi-doua inainte de eveniment, de pe ctblogs. Ca o coincidenta sa zicem, am avut o pauza de la un alt curs la care m-am dus, intre orele 13-15 si mi-am propus sa trag o fuga la aceasta intalnire, mai ales ca nu i-am mai vazut de mult timp live pe blogeri.

Cand am intrat, tipa de la bar m-a indrumat catre alta masa rezervata, unde nu era nimeni. Am crezut ca am ajuns prea devreme sau am gresit locatia. Mi-am comandat o supa crema de legume.



 Apoi l-am vazut pe Joie intrand (care m-a luminat cu privire la masa unde trebuia sa ne asezam).

Cu totii am adus cate un mic cadou si apoi am tras la sorti. 

O poza de la Joie

Au participat: joienegruemiblogsariusiamntzadrian sieaadriana melnicradu tugleanelida shimaria tudorcristina joyredu și zakuPe blogul lui Joie, puteti vedea mai multe poze de la eveniment: aici.

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu