luni, 14 iulie 2014

Speaker Elite cu Andy Szekely

Am avut ocazia sa particip la un workshop al lui Andy Szekely in Constanta, la Forte Life.

Pentru ca m-am asezat undeva in ultimul rand, am primit ulterior si explicatia. "Cine se simte mai in siguranta la inceputul unei conferinte?" "Cei de pe ultimele randuri si cei de pe margine.""De ce?" "Pentru ca ei pot oricand fugi". "Dar cei din mijloc? Daca au nevoie la toaleta si mai e si o poseta pe jos? Dar daca seminarul devine interesant? Cine are de pierdut, cine are de castigat?" "In spate nu prea se vede, plus ca daca mai e un stalp, nu te poti integra cum se integreaza cineva aflat in mijloc..."

Primul exercitiu dat de Andy a fost sa cautam la o persoana din sala cel putin doua elemente comune. Toti ne-am ridicat de pe scaune si am inceput sa comunicam cu o persoana sau doua. La sfarsitul exercitiului, Andy a considerat ca sala s-a mai armonizat si a continuat speech-ul.

De asemenea, cativa speakeri care fac parte din programul Speaker Elite si-au desfasurat fortele, exersandu-si calitatile si tehnicile invatate, Andy dand fiecaruia cate un feedback.

Mai multe despre acest program puteti citi aici.



0 comentarii :

Trimiteți un comentariu