sâmbătă, 19 iulie 2014

Film "Vraciul" - la Curtea Brancoveneasca

Pana in ultima vreme, cu greu am reusit sa ma uit la filme, ori nu aveam rabdare, ori gaseam altceva ce mi se parea mai bun de facut. Daca nu mergeam la cinema pentru a fi pusa in ipostaza de a fi "obligata" sa stau pana se termina filmul, nu reuseam sa vad un film cap-coada. La un moment dat, am vazut un film in trei zile...

Lucrurile s-au schimbat pentru ca se pare ca s-a facut rost de rabdare...
La un moment dat, am vazut un afis pe care scria urmatoarele:


Serile de film "Bucuria implinirii vocatiei", Organizator: Asociatia Tinerilor Ortodocsi Romani - Filiala Constanta, Parteneri: Manastirea Sfantul Ioan Casian si Curtea Brancoveneasca.
La celelalte doua filme nu am ajuns, in schimb, am reusit sa fiu prezenta la rularea filmului "Vraciul".
Mai multe detalii despre film, aici.

Un calugar a impartit cateva foi despre subiectul cu implementarea cipurilor. L-am intrebat: " daca noi ne putem opune, ce facem cu copiii nostri si copiii copiilor nostri, ei nu stiu daca se vor mai putea opune, deoarece va fi obligatoriu", nu se va putea vinde sau cumpara nimic etc etc. Raspunsul nu a fost ceva cutremurator, ci doar ca trebuie sa ii invatam noi pe ei...

 Filmul e o ecranizare dupa romanul lui Tadeusz Dolega Mostowicz.


In sala, eram cu totii prinsi de poveste.


0 comentarii :

Trimiteți un comentariu