miercuri, 14 octombrie 2015

Ce am mai castigat

Pe 7 iulie 2013 am participat la un concurs pe blogul domnului Girel Barbu si am raspuns corect la intrebarea adresata cititorilor lui, castigand astfel carti scrise de dumnealui, cu autograf.




O sa scriu mai jos cateva epigrame din  "Ironiada"

Tema pentru acasa
Intr-o zi dascalul Petru,
Dicta foarte furios:
"Sa se afle diametru
...Cercului vicios" !

Turismul rural
Trec pe deal ciopoarele,
Behaie carlanii;
Lui ii plac mioarele
Dumneaei ciobanii!

Globalizare
Muncim ca americanii,
Ne hranim ca africanii,
Castigam ca nepalezii,
Platim taxe ca francezii.


Din "Cantece deochiate"

Rugaciune printre dinti

mai pune de-o revolutie iubita mea
de-atata liniste se strica apetitul
sa fie dungi de lana sau catifea
hai scapara pe limba mea chibritul

m-am saturat pana in creasta
de cucu-rigu si de cot-co-dac
du-te si cumpara libertate, nevasta
dar ambalata - nu vreau sa fie vrac

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu