joi, 15 ianuarie 2015

Comanda mancare la domiciliu

Eu imi gatesc mancarea acasa. Mai ies cu prietenele si prietenii si mai mananc de dragul lor ici si colo, ba sa gust din bucataria italiana, ba din cea turceasca, ba din cea romaneasca, ba libaneza. Cam atat imi vine in minte din gama larga de bucatarii internationale.
De comandat, imi comand pizza. Asta cred ca e cel mai comandat produs acasa sau la munca.
Imi aduc aminte ca am avut la un moment dat o discutie cu ai mei colegi si pentru ca la ora 12 intotdeauna apare o intrebare gen "ce mancam", " de unde comandam" etc, cineva a zis ca ar fi bine sa existe un site cu toate pizzeriile din oras. DAR. Era bine daca pe siteul http://www.foodpanda.ro/ (gasit de curand), sa ai si posibilitatea sa compari preturile sau sa vad ofertele restaurantelor din momentul respectiv.
E bine si asa. :)
Pe deasupra au si aplicatie pentru telefon.
Spor la comandat, iata ca o sa ne si usureze si cautarea hranei. In curand o sa o vrem si mestecata. :))




De unde obisnuiti sa comandati pizza, de exemplu? Ca presupun ca asta se comanda cel mai des. Sau ce mai comandati de fel?

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu