joi, 17 aprilie 2014

Dr Kevin Leman - "Cum sa iti schimbi adolescentul"

Am primit o carte de la cineva scrisa de Dr Leman, "Cum sa iti schimbi adolescentul pana vineri".
Noi inca nu am ajuns in perioada adolescentei, dar ne pregatim, suntem in preadolescenta, ca sa zic asa. :)

Pentru ca niciodata nu suntem pregatiti ca parinte si nu numai, ci si, deseori,  in fata vietii, am zis sa ma documentez dinainte cam ce genuri de probleme apar. Nu ca nu le mai tin minte pe ale mele, din perioada respectiva, dar una e sa ti se intample tie dintr-o perspectiva de parinte, altceva ca fiind copil. Se schimba perspectiva. Ca la tati. Una e sa se uite la propria fiica imbracata de party, alta e sa se uite la o "bunaciune" a vreunei coperti. De parca nu ar fi fata cuiva si acea persoana.
In carte se vorbea si de droguri, ceea ce m-a speriat putin, dar am zis, "ok, e vorba de America". Cineva mi-a atras atentia ca nu e chiar asa si lucrurile scapa de sub control si la tinerii nostri. Asa sa fie oare?
In carte sunt prezentate diferite probleme cu care se intalnesc parintii, tipuri de raspunsuri, atitudini ale adolescentilor, metode de reactie si solutionare a diferitelor aspecte care apar.

Pentru mine a fost o informatie utila, dar sper sa nu ma lovesc de nimic din scenariile de pe acolo. :)


0 comentarii :

Trimiteți un comentariu