miercuri, 18 ianuarie 2012

Dan Puric

           A trecut exact o saptamana de cand am fost la conferinta cu Dan Puric care s-a tinut in aula Universitatii "Ovidius"  de pe Bd Mamaia. Au am gasit putin timp sa scriu. Si loc. A fost multa lume, inghesuiala, am stat pe scari toata conferinta. Degeaba mi-am luat aparatul cu mine ca am filmat picioare si capete de oameni numai ca sa inregistrez ce zice. S-a ras, s-a gandit, s-a tacut, s-a trecut printr-o serie de stari cum numai Dan Puric te poate face sa treci intr-o asemenea conjuctura.

          A lansat cartea "Fii demn", nu am reusit sa o iau pentru ca era gratuita si toti s-au ingramadit sa o ia, dar era recomandat sa donezi ceva. Cineva cunoscut a reusit sa ia o carte cu autograf si am reusit sa ii fac o poza. La final, inainte sa mi se termine bateria de la aparat, am facut cateva poze lui Dan Puric asaltat de fani.

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu