duminică, 16 august 2015

Atlantykron si atat

De cateva zile ma gandeam sa zic cate ceva despre Atlantykron. Nu vorbesc despre moartea nepoatei domnului Prunariu pentru ca nu cred ca are legatura cu participarea la aceasta tabara.  Aceasta tabara are loc in fiecare an langa Capidava, langa Cernavoda. Am mai vorbit despre asta aici. Siteul lor este acesta: http://atlantykron.org/.

Traian Badulescu, jurnalist de turism de peste 16 ani este prezent acolo in fiecare an din 1993 si ne vorbeste despre acest fenomen pe blogul lui.
Pot sa va zic ca am fost si eu in trecere pe acolo o seara, pentru ca atat am putut, acu' cativa ani, prin 2013 mai bine zis. Mi-a parut rau ca nu am stat de la inceput pana la sfarsit, nu numai datorita atmosferei magice, decupata dintr-o alta lume de care nu beneficiam pe de-a intregul, dar si pentru a invata lucruri predate inedit la mal de Dunare.

Bineinteles m-am inscris pe siteul lor si primind aprobare am pasit pe covorul lui Aladin in ultima seara de tabara. Desi mi-am zis ca voi reveni sa fac si eu un curs in anii urmatori, lucrurile nu s-au mai legat.
Cert este ca in acea zi am luat un taxi din Cernavoda care m-a dus la insula. Intre uscat si insula apa era secata, asa ca am mers cu picioarele si nu cu barca.






 Am instalat un cort pe unde am mai gasit loc ca era totul full, am mers apoi la un cortulet sa iau ceva de ale gurii. Apoi am beneficiat de linistea locului. Tabara era la final. Era ultima seara cand se facea focul de tabara si  spre noapte, urma sa aiba loc conferinta de final cu felicitarile, un scurt rezumat a ceea ce a fost si cateva discutii pe Skype, printre care si David Anderson, doctor in fizica. Acesta a elaborat teorii legate de schimbarea curgerii timpului la viteze sub viteza luminii. A creat o serie de articole despre reactoare capabile sa produca energie bazata pe Time Tehnology, interesat de relativitatea extinsa si de calatoriile in spatiu-timp.


In rest, totul era intr-o atmosfera de relaxare, informatiile despre orice pluteau in aer pe ritmul valurilor Dunarii, rezultand un cocktail de tehnologie a viitorului, SF, calatorii in timp si nisip, dreamcathcere, Tai-Chi si plaja, nisip, vaporase, bataia vantului, tremurul apelor, sticlirile ghiduse ale apei spunandu-ti numai tie secrete nemaiauzite.  :P
Toate aceste m-au inpisrat si am scris atunci o Poezie de vara-toamna.
Mai jos sunt imagini de pe insula.


  Aici, concurs de spritz-viteza.



 E clar ca aici a avut loc vreun fenomen ceva gen teleportare de pe vreun mal pe celalalt. 


 Aici se pregateste focul de tabara.

Ma uit lung, admirativ si meditativ la cei care pregatesc focul.

 Alte fenomene intamplate nemaiintelese.

 Dream Catchere

 Pamantul dobrogean mocnind a soare de august.

 Focul de tabara. Pot sa zic ca nu am stat pana la sfarsit ca mi-era un somn... Asta e...

Am filmat putin natura.


Plecarea 

Asteptand o masina si aparandu-ma de soare.

Bucuria de la final din ultima seara.





0 comentarii :

Trimiteți un comentariu